Telefonie in de zorg

Met IP kunnen verschillende systemen worden geïntegreerd tot één faciliterende oplossing.

 

 

Om de zorg is nogal wat te doen de laatste tijd. De uitdagingen stapelen zich op. Kostenreductie staat bijvoorbeeld hoog op de agenda’s. Verschillende niet samenwerkende systemen bezorgen u hoofdbrekens. Flexibiliteit en veiligheid vragen veel aandacht. Bereikbaarheid garanderen is van levensbelang. Lagarde Groep heeft ruime ervaring met telefonie in de zorg en kent de uitdagingen met daarbij de juiste oplossingen.

 

Cloud telefooncentrale

Betrouwbaar netwerk

24/7 service desk

Oplossingen voor de zorg: IP is de verbindende factor

De effectiviteit en continuïteit van zorgverlening hangt in sterke mate af van het niveau waarop instellingen de verschillende systemen met elkaar kunnen samen laten werken. IP speelt hierin een cruciale rol. Met IP kunnen verschillende systemen worden geïntegreerd tot één faciliterende oplossing. Van pieperoproepsysteem, locatiebepaling, alarmering, camerabewaking, dwaaldetectie tot telezorgoplossingen.

Oplossingen voor de zorg: betrouwbaarheid

Systemen integreren roept niet altijd de meest betrouwbare associaties op. Een ‘van het kastje naar de muur’-oplossing is dan ook niet waar u op zit te wachten. U zoekt één aanspreekpunt, dat bereikbaarheid kan garanderen en direct klaarstaat om in te grijpen op locatie en op afstand te voorzien van support.

Om betrouwbaarheid te garanderen neemt Lagarde Groep een aantal maatregelen en biedt het niet voor niets oplossingen aan van Mitel. Denk aan:

  • 24-uurs monitoring
  • 24/7 serviceverlening
  • Uitgebreide SLA-mogelijkheden
  • Proactief beheer en onderhoud op systemen
  • Gescheiden telefonie van bedrijfskritische messaging (NEN2575)
  • Noodstroomvoorzieningen

“Zorgorganisaties beschikken soms niet over de middelen om bereikbaarheid te garanderen en inzichtelijk te maken.”

Internet kabels ingeplugd in de centrale

Bereikbaarheid in de zorg

“Het moet het altijd doen, niet voor ons. Maar voor de clienten.”

“Een Mitel communicatie-omgeving speelt een cruciale rol. Met name om te fungeren als het basisplatform voor veel functionaliteiten.

Bekijk hiernaast de video.

Vijf voordelen

Van het Mitel Zorgconcept

Push to talk

Direct communiceren via één knop op de handset (ideaal voor bijv. BHV’ers).

Messaging

Blijvend contact met de verzender tijdens de opvolging van een oproep (bijvoorbeeld aangeven dat hij/zij onderweg is).
~

Zeven alarmtonen voor prioriteitsmeldingen

Voor ieder type incident een andere toon. Zo kunt u een melding in een noodgeval anders laten klinken dan een standaard verpleegoproep.
N

Platformonafhankelijke messaging

Scheiding van systemen om down-time van deze kritische oplossing te voorkomen (NEN2575).

Mobiliteit

Naadloze integratie van mobile devices op de werkvloer.

Referenties

pand van Azora in de achterhoek

Azora

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

pand van Risk verzekeringen
Risk verzekeringen

Alle communicatie via het Mitel communicatie platform. Voor optimale bereikbaarheid.

Pand van praktijk collega het plein
Praktijk college het Plein

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.

Wij helpen u graag!

Lagarde Groep

Zuiderinslag 4e
3871 MR Hoevelaken

Bel ons!

088 – 16 16 016
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren