VoIP telefonie

Maak gebruik van alle unieke VoIP telefonie functies

Hosted VoIP functionaliteiten

Voice over IP

Met voice over IP belt u via uw reguliere netwerk. Dit heeft als belangrijkste voordeel dat uw telefonie netwerk veel stabieler is. Zo bent u altijd bereikbaar voor uw klanten.

Hosted VoIP centrale

Een hosted VoIP centrale is een telefooncentrale in de cloud. Het voordeel is dat u op iedere locatie kunt inloggen op uw account, zo bent u niet meer afhankelijk van uw kantoor.

Status van collega's

Met de MiCollab app kunt u heel eenvoudig inzien of uw collega beschikbaar. Zo kunt u uw klant nog sneller en efficiënter te woord staan, en heeft u meer tevreden klanten.

CRM koppeling

U kunt uw CRM pakket koppelen met uw Mitel VoIP telefoontoestel. Via sneltoetsen op uw toetsenbord kunt u eenvoudig naar buiten bellen vanuit uw CRM pakket.

Smartphone koppeling

U kunt u mobiele telefoon volledig laten integreren met ons systeem. Hierdoor kunt u bellen met uw vaste abonnement zonder extra kosten.
d

Keuzemenu's

Met de keuzemenu’s functionaliteit, komen de bellers direct bij de juiste medewerker terecht. Dit bespaart veel tijd doordat een klant direct de juiste medewerkers spreekt.

Click to dial

Een andere handige VoIP functie is click to dial. Met één muisklik kunt u vanuit bijvoorbeeld outlook of uw CRM pakket direct een klant bellen.

Belgroepen

WaStel zelf eenvoudig een groep in waar de telefoon als eerste moet overgaan. Bij drukte wordt er automatisch doorverbonden naar een ander toestel.
}

Openingstijden

In het systeem kunt u de openingstijden van uw bedrijf instellen. U ontvangt uw voicemail berichten via sms of e-mail.

Voicemail naar e-mail

U ontvangt al uw voicemail berichten in uw mailbox. U kunt dan uw berichten beluisteren wanneer u dat het beste uitkomt.

Telefoonnumer

Wilt u uw huidige telefoonnummer meenemen, of hebt u liever een 085 of 088 nummer. Voor een beperkt bedrag kunt u dit aanvragen.

Wachtrij

Bij drukte hoort de beller een boodschap. Deze boodschap kunt u zelf inspreken. Zodra er een medewerker vrij is, wordt hij automatisch doorverbonden.

Wachtmuziek

Zelf een muziekbestand toevoegen of een zelf ingesproken bericht laten beluisteren, behoort bij de standaard functies van VoIP telefonie.

Nummerherkenning

U kunt speciale klanten een voorrangsbehandeling geven. Of bellers vanuit een bepaalde regio bij de juiste vestiging laten uitkomen.
s

Fallback

Is de centrale tijdelijk niet bereikbaar? Dan schakelt het systeem automatisch naar een vooraf ingesteld ‘reservenummer’.

Welkomstekst

U kunt een welkomstbericht inspreken waarmee uw beller vooraf welkom wordt geheten. De beller weet zo direct dat hij het juiste nummer heeft gebeld.

Niet storen (DND)

Bent u in vergadering? Of hebt u even geen tijd om de telefoon te beantwoorden. De DND (do not desturb) stelt u eenvoudig in. Uw telefoon gaan dan niet meer over.
z

Antwoordapparaat

Buiten openingstijden kunt u een antwoordapparaat instellen. Ook bij drukte kunnen bellers hier gebruik van maken. Berichten ontvangt u in uw mailbox.

Doorverbinden

Uiteraard is het met VoIP bellen gemakkelijk om gesprekken door te verbinden naar collega’s of andere vestigingen.

Hotdesking

Met Hotdesking kunt u telefoontjes gemakkelijk op een ander toestel laten uitkomen. Dit is vooral makkelijk voor een flexwerker.

Doorschakelen

Uw telefoontjes doorschakelen naar een mobiel nummer is een handige functie als u veel onderweg bent of op verschillende plekken werkt.
Z

Disaster Recovery

Uw onderneming moet altijd bereikbaar zijn. Bij een calamiteit wordt er automatisch een noodplan in werking gesteld.

Opnemen gesprekken

U kunt uw gesprekken opnemen. Dit is heel handig om uw medewerkers gerichte telefoon training te kunnen geven.

Persoonlijk nummer

U kunt uw medewerkers bereiken via één vast nummer. Ook klanten kunnen uw medewerker via dit nummer bereiken.

Direct bereikbaar

Nadat wij de toestellen en abonnementen hebben geleverd en aangesloten bent u direct bereikbaar voor uw klanten.
w

Meeluisteren

U kunt programmeren met welke medewerkers u mee kunt luisteren. Dit is vooral handig voor nieuwe medewerkers.

Sneltoetsen

Met de sneltoetsen kunt u collega’s of klanten snel bereiken. Vooral voor collega’s en klanten die u geregeld belt is dit enorm handig.

Professionele migratie

Door meer dan 25 jaar ervaring in telecommunicatie weten wij precies waar we op moeten letten bij het integreren van VoIP telefonie in uw bedrijf.

Vooraf bespreken we de wensen, op basis hiervan maken we een migratie plan van analoge naar VoIP telefonie. Zo merken u en uw medewerkers zo min mogelijk van de telefonie migratie.

Professionele migratie

VoIP telefonie aanbieder.

Met de zakelijke telefonie oplossing van Mitel VoIP bent u als ondernemer verzekerd van goede telefonie. Wij verzorgen voor u de technische installatie en onderhoud, zodat u zich kan concentreren op uw bedrijf.

De zekerheid van Lagarde Groep

U bent verzekerd van het hoogste service niveau. Afhankelijk van het contract houden wij uw bereikbaarheid in de gaten. Bij een calamiteit lossen wij dit op, vaak voordat u het zelf gemerkt hebt.

Veilige verbinding

Onderhoud

Support

w

Altijd bereikbaar

Monitoring van uw verbinding

Klanten vertellen
Vooral het geduld bij telefonische hulp is elke keer opvallend. Voor deskundigen is het wellicht allemaal simpel maar voor leken als ik is het weleens lastig, jullie blijven opvallend rustig,netjes en geduldig!!
Nieuw hydepark

Deze mensen denken goed met je mee en je weet precies waar je aan toe bent. 
Zeer deskundig personeel en een goed advies.
Recreatie Everstein

Ivm een opening van een nieuw pand contact opgenomen met Lagarde Groep. Uitstekende ervaring. Kundige mensen die snel met een oplossing komen. Ze begrijpen je situatie en denken mee.

Short Stay Group Amsterdam

Meneer was erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Heeft snel en correct gevraagde wijzigingen doorgevoerd.
Pauluskerk Rotterdam

Vrijblijvend advies

Vul onderstaand contact formulier en ontvang een offerte op maat.

w

Gratis adviesgesprek
We komen graag bij u langs voor een vrijblijvend adviesgesprek over toegangscontrole en beveiliging.

❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service