Mitel trainingen
Getrainde gebruikers zijn effectieve gebruikers. Haal het maximale uit uw investering.
Hoeveel van uw medewerkers weten hoe ze een gesprek met een klant kunnen doorverbinden naar de juiste collega? En hoeveel procent van de mogelijkheden van uw telefonie-oplossing gebruikt u daadwerkelijk? Juist omdat u vaak over veel meer mogelijkheden en features beschikt dan u denkt, zult u zien dat er veel winst te behalen is door effectief te gaan werken met uw telefonie-oplossing. Dat is exact de reden waarom een training waardevol is. Het verhogen van de effectiviteit en klanttevredenheid, daar gaat het om!

Cloud telefooncentrale

Betrouwbaar netwerk

24/7 service desk
Mitel Beheertraining Basis
✓ Introductie Mitel
✓ User en device beheer
✓ Key programming
✓ Phonebook
✓ Groups
✓ Speedcalls
✓ Call Rerouting (inkomend)
✓ Call Routing (uitgaand)
✓ Scheduling

Mitel Beheertraining Uitgebreid
De Beheertraining Uitgebreid bevat 4 uur theorie en 2 uur praktijk (deels als maatwerk in te richten). Deze training leert u omgaan met een uitgebreide set van beheermogelijkheden van Mitel aan de hand van:
✓ Introductie Mitel + Systeem klant
✓ User en device beheer
✓ Key programming
✓ Phonebook
✓ Groups
✓ Speedcalls
✓ Call Rerouting (inkomend)
✓ Call Routing (uitgaand)
✓ Scheduling
✓ Maatwerk specifieke systeem
✓ IP-DECT
✓ Gekoppelde systemen
✓ Hosted IP trunking


Training op maat
Lagarde beschikt over een aantal ervaren trainers met kennis van zaken. Op het gebied van (tele)communicatietrainingen hebben zij hun sporen ruimschoots verdiend. U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten trainingen, onder meer voor:
- telefonistes
- toestelgebruikers
- afdelingsmanagers
- systeembeheerders
Wij trainen ook voor andere telefoniesystemen, zoals KPN ÉÉN. Vraag naar de mogelijkheden.
Trainingen volgen
Het systeem goed leren kennen, dat is het doel!
De trainingen van Lagarde dragen direct bij aan het verhogen van uw kennis over de systemen van Mitel. Let op: onze trainingen zijn op aanvraag beschikbaar voor iedere organisatie. Ook als u geen systeem via Lagarde aangeschaft heeft.

Hoeveel procent van de mogelijkheden van uw telefonie-oplossing gebruikt u daadwerkelijk?
Referenties

Azora
Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.
Wij helpen u graag!
Lagarde Groep
Mercuriusweg 45
3771 NC Barneveld