Mitel trainingen

Getrainde gebruikers zijn effectieve gebruikers. Haal het maximale uit uw investering.

 

Hoeveel van uw medewerkers weten hoe ze een gesprek met een klant kunnen doorverbinden naar de juiste collega? En hoeveel procent van de mogelijkheden van uw telefonie-oplossing gebruikt u daadwerkelijk? Juist omdat u vaak over veel meer mogelijkheden en features beschikt dan u denkt, zult u zien dat er veel winst te behalen is door effectief te gaan werken met uw telefonie-oplossing. Dat is exact de reden waarom een training waardevol is. Het verhogen van de effectiviteit en klanttevredenheid, daar gaat het om!

Cloud telefooncentrale

Betrouwbaar netwerk

24/7 service desk

Mitel Beheertraining Basis

Deze Mitel Beheertraining Basis bevat 3 uur theorie en 1 uur praktijk. Tijdens deze training leert u omgaan met de basis beheermogelijkheden van Mitel aan de hand van het volgende programma:

 

Introductie Mitel

User en device beheer

Key programming

Phonebook

Groups

Speedcalls

Call Rerouting (inkomend)

Call Routing (uitgaand)

Scheduling

Informatie aanvragen over deze training

Mitel Beheertraining Uitgebreid

De Beheertraining Uitgebreid bevat 4 uur theorie en 2 uur praktijk (deels als maatwerk in te richten). Deze training leert u omgaan met een uitgebreide set van beheermogelijkheden van Mitel aan de hand van:

Introductie Mitel  + Systeem klant
✓ User en device beheer
✓ Key programming
✓ Phonebook
✓ Groups
✓ Speedcalls
✓ Call Rerouting (inkomend)
✓ Call Routing (uitgaand)
✓ Scheduling
✓ Maatwerk specifieke systeem
✓ IP-DECT
✓ Gekoppelde systemen
✓ Hosted IP trunking

Internet kabels ingeplugd in de centrale

Training op maat

Lagarde beschikt over een aantal ervaren trainers met kennis van zaken. Op het gebied van (tele)communicatietrainingen hebben zij hun sporen ruimschoots verdiend.  U kunt bij ons terecht voor verschillende soorten trainingen, onder meer voor:

  • telefonistes
  • toestelgebruikers
  • afdelingsmanagers
  • systeembeheerders

Wij trainen ook voor andere telefoniesystemen, zoals KPN ÉÉN. Vraag naar de mogelijkheden.

Trainingen volgen

Het systeem goed leren kennen, dat is het doel!

De trainingen van Lagarde dragen direct bij aan het verhogen van uw kennis over de systemen van Mitel. Let op: onze trainingen zijn op aanvraag beschikbaar voor iedere organisatie. Ook als u geen systeem via Lagarde aangeschaft heeft.

Training voor Mitel VoIP

Hoeveel procent van de mogelijkheden van uw telefonie-oplossing gebruikt u daadwerkelijk?

Referenties

pand van Azora in de achterhoek

Azora

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

pand van Risk verzekeringen
Risk verzekeringen

Alle communicatie via het Mitel communicatie platform. Voor optimale bereikbaarheid.

Pand van praktijk collega het plein
Praktijk college het Plein

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.

Wij helpen u graag!

Lagarde Groep

Zuiderinslag 4e
3871 MR Hoevelaken

Bel ons!

088 – 16 16 016
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren