Telewerker

De verhoogde effectiviteit is mooi meegenomen, mits de bereikbaarheid op orde is.
 

Werken is niet meer zoals het was. De standaard van ‘acht tot vijf aanwezig zijn’ is vervangen voor een any place, any time-filosofie waarbij medewerkers de ruimte gegeven wordt om zelf te bepalen waar en wanneer ze werken. De verhoogde effectiviteit is mooi meegenomen, mits de bereikbaarheid op orde is. En juist die bereikbaarheid kan uitdagingen opleveren.

Mitel biedt vanuit haar portfolio een aantal effectieve ‘telewerker’ oplossingen. Ontdek ze hier!

Cloud telefooncentrale

 

Betrouwbaar netwerk

 

24/7 service desk

 

Werken is niet meer zoals het was. De standaard van ‘acht tot vijf aanwezig zijn’ is vervangen voor een any place, any time-filosofie waarbij medewerkers de ruimte gegeven wordt om zelf te bepalen waar en wanneer ze werken.

Mitel Telewerker

De Mitel Teleworker Solution biedt op afstand werkende medewerkers een volledige communicatie-omgeving. Hoe?

Medewerkers kunnen eenvoudig een Mitel IP-telefoon inzetten op iedere locatie. Alleen een standaard internetverbinding is nodig. Het toestel zet automatische een beveiligde verbinding op  met de Mitel centrale. Medewerkers beschikken binnen enkele tellen over alle functionaliteiten.

Internet kabels ingeplugd in de centrale

Mitel Softphone

Met de softphone-toepassing van Mitel zijn medewerkers altijd bereikbaar via hun laptop of PC. De softphone stelt medewerkers letterlijk in staat te bellen met de applicatie. Een internetverbinding en een headset zijn de enige benodigdheden.

Mitel Unified Collaborations

Bereikbaarheid en samenwerken als nooit tevoren. Mitel bundelt alle communicatiekanalen in haar MiCollab oplossing. Een uitgebreide unified communications omgeving waarin effectiviteit en mobilliteit centraal staan.

“Verhoogde bereikbaarheid leidt tot meer tevreden klanten en uiteindelijk tot ambassadeurs voor uw organisatie!”

Mitel Mobile Convergence

Met de Mitel Mobile Convergence app op uw Smartphone wordt uw mobiele toestel letterlijk een verlengstuk van de ‘telefooncentrale’. Een tweede- of 06-nummer is overbodig geworden. U bent altijd en overal bereikbaar op één vast nummer. Een groot voordeel voor uw klanten! En meer gemak voor uw medewerkers!

Referenties

pand van Azora in de achterhoek

Azora

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

pand van Risk verzekeringen
Risk verzekeringen

Alle communicatie via het Mitel communicatie platform. Voor optimale bereikbaarheid.

Pand van praktijk collega het plein
Praktijk college het Plein

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.

Wij helpen u graag!

Lagarde Groep

Zuiderinslag 4e
3871 MR Hoevelaken

Bel ons!

088 – 16 16 016
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren