Azora thuiszorg in de achterhoek

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.
Referentie van Azora thuiszorg over Mitel VoIP

Deze zorginstelling in de Achterhoek is een organisatie die middenin de moderne samenleving staat. Hulpbehoevenden door ziekte, beperking of handicap kunnen terecht in zes locaties die verpleeg- en verzorgingshuiszorg bieden. De locaties zijn voorzien van alle faciliteiten waardoor hoogwaardige en kwalitatieve zorg verstrekt kan worden.

Naast de verpleegzorg biedt Azora thuiszorg aan voor mensen die huishoudelijke zorg, persoonlijke zorg, verpleging, behandeling of begeleiding nodig hebben. Ook begeleidt Azora mensen met lichamelijke en geestelijke ongemakken of problemen vanuit een professioneel Advies- en Behandelcentrum.

“Wie een ontmoeting heeft met de medewerkers van Azora merkt al snel dat alle medewerkers sterk focussen op de cliënten. Van de receptie tot de verpleegafdelingen.”

Azora thuiszorg in de achterhoek

Cliënt centraal, telecommunicatie en ICT ondersteunen

Telecommunicatie speelt een belangrijke, ondersteunende, rol voor het personeel. Verplegend personeel werkt bijvoorbeeld met draadloze handsets voor de bereikbaarheid en het ontvangen van noodmeldingen. Het personeel kan cliënten nu direct te woord staan en op afstand al de eerste hulp bieden.

“Het gaat om de cliënten én dat zij de zorg krijgen die ze nodig hebben. Daarom moeten de systemen het altijd doen.”

“Wij merken dat de medewerkers de ICT-afdeling steeds meer zien als onderdeel van het geheel.”​

Dagelijkse ondersteuning van medewerkers

Een onderdeel van de zorg is het ondersteunen van de medewerkers in het gebruiken van alle ICT-middelen. Met vragen kunnen medewerkers terecht bij het interne servicepunt, waar full-time ondersteuning geboden wordt.

“Sinds we het aanspreekpunt zijn voor ICT, werken wij met headsets. Met die headset kunnen wij het telefoontje aannemen en tegelijkertijd de ticket aanmaken. Zo kunnen wij nu twee dingen tegelijkertijd doen.”

Azora thuiszorg in de achterhoek

Beleid en visie vanuit ICT

De ICT-afdeling en het Servicepunt spelen een cruciale rol. “Wij merken dat de medewerkers de ICT-afdeling steeds meer zien als onderdeel van het geheel.”, zegt Dinand Woolschot, ICT-manager bij Azora. Ook in de toekomst zullen zorginstellingen voor uitdagingen blijven staan. Vanuit dit besef kijken zorginstellingen kritisch naar de leveranciers. Daarbij wordt gekeken naar organisaties die meerwaarde kunnen bieden.

Ontdek de meerwaarde van Mitel voor de zorg en van Lagarde als één aanspreekpunt voor een complete dienstverlening.

Vraag een gratis demonstratie aan!

Ook uw telefonie en ICT bij één partij onderbrengen? Wij geven u gratis een demonstratie wat onze mogelijkheden zijn. Vul het contact formulier hiernaast in voor een gratis demonstratie of meer informatie.

Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om een afspraak in te plannen om een demonstratie te geven over Mitel VoIP telefonie.

Maak uw keuze*

Privacyverklaring*

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren