Realisatie en implementatie

Bij het realiseren van uw MITEL communicatie-omgeving doorloopt u samen met onze adviseurs een aantal stappen.
 

Cloud telefooncentrale

 

Betrouwbaar netwerk

 

24/7 service desk

 

1. Inventarisatie

U bepaalt samen met onze adviseurs welke toepassingen u wenst te realiseren. In deze fase kan een advies door Lagarde Groep op basis van een Consultancy-traject uitkomst bieden. Tijdens een Consultancy-traject krijgt u inzicht in de mogelijkheden binnen uw totale communicatie-omgeving en een advies over de IT-netwerkinrichting gecombineerd met een MITEL communicatie-omgeving.

 

 

2. Presentatie

 

Zodra uw wensen in kaart gebracht zijn, presenteren wij de toekomstige inrichting van een MITEL communicatie-omgeving. In deze fase zetten wij duidelijk de kenmerken van de oplossing tegenover uw wensen zodat u inzicht krijgt welke voordelen dit voor u oplevert.

 

3. Afstemming en implementatie

Na de presentie stemt u met onze projectleiders de exacte inrichting van uw toekomstige MITEL communicatie-omgeving af. Tot in detail wordt bepaald hoe de planning eruit komt te zien en welke verantwoordelijkheden bij wie horen in een eventuele samenwerking met uw ICT-specialisten.

4. Afronding

Onze adviseur spiegelt na implementatie of alles naar wens verlopen is en of alles naar wens functioneert. Als het gehele traject doorlopen is krijgt u tot slot de mogelijkheid onze samenwerking te beoordelen via een enquête.

Lagarde Groep zet duidelijk de oplossing tegenover uw wensen zodat u inzicht krijgt welke voordelen dit oplevert.

Landelijke dekking Mitel VoIP

Landelijke dekking

Lagarde Groep: leverancier, installateur en adviseur door heel Nederland

Limburg of Groningen? Lagarde Groep biedt vanuit drie centraal gelegen locaties landelijke dekking. Honderden grote en kleine organisaties door heel Nederland gebruiken de oplossingen van Lagarde.

Referenties

Mitel bij RCN vakantieparken

Lagarde Groep en RCN vakantieparken werken al sinds 2018 intensief met elkaar samen. Lagarde Groep beheert en onderhoud de Mitel telefooncentrale.

Bastiaan Spaapen (RCN): Door de CRM-integratie komen onze gasten direct bij de juiste medewerkers uit. Daarnaast hebben we nu een Duits, Frans en Nederlands nummer. Zo zijn we vanuit alle landen met een RCN park goed bereikbaar. Benieuwd naar de samenwerking? Bekijk de video! 

pand van Azora in de achterhoek

Azora

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Pand van praktijk collega het plein
Praktijk college het Plein

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.

Wij helpen u graag!

Lagarde Groep

Mercuriusweg 45
3771 NC Barneveld

Bel ons!

088 – 16 16 016