Telefonie in het onderwijs

De traditionele en meer tijdrovende vergadermethoden zijn op hun retour.

 

Een communicatie-omgeving voor een onderwijsinstelling kan meerdere doelen hebben. Het direct en snel berichten van studenten bij calamiteiten of lesuitval heeft hoge prioriteit. Daarnaast is onderlinge communicatie en overleg tussen medewerkers een belangrijk onderdeel van lesvoorbereidingen, studentbesprekingen en programma-afstemmingen. De traditionele en meer tijdrovende vergadermethoden zijn op hun retour.

Cloud telefooncentrale

 

Betrouwbaar netwerk

 

24/7 service desk

 

“De traditionele en meer tijdrovende vergadermethoden zijn op hun retour.”

Lagarde Groep, meer dan een telecomleverancier

Telecommunicatie is een belangrijk in alle soorten organisaties. Ontdek naast de mogelijkheden van van telefonie-oplossing van Mitel, de brede dienstverlening van één van de meest complete IP-service integrators van Nederland.

Verschillende vergadermethodes

Mitel Voip

Vergaderen nieuwe stijl

Met de uitgebreide collaboration mogelijkheden van Mitel is audio-, video- en webconferencing mogelijk.
h

Messaging

Verstuur berichten naar ouders zodra een leerling niet op school komt of ter herinnering aan een ouderavond.
N

Realisatiekeuze

Kies voor de oplossing die past in uw ICT- en budgetbeleid. Keuze uit een on-premise, gevirtualiseerde of hosted oplossing.
u

Kostenbeheersing

Integreer meerdere vestigingen/locaties in één omgeving voor efficiënter beheer, kostenbeheersing en een flexibele omgeving.
z

Alarmering en berichten

Direct communiceren via één knop op de handset (ideaal voor bijv. BHV’ers)

Internet kabels ingeplugd in de centrale

In de praktijk

In 2013 werd het oude pand van Praktijkcollege Het Plein in Amsterdam gerenoveerd. Tegelijkertijd werd er een nieuwe vleugel aangebouwd. Adjunct-directeur Hans Meijer begeleidde de nieuwbouw en renovatie. Aan hem de taak om een passende aanbieder te vinden voor de vaste telefonie en het Wi-Fi-netwerk. Een toevallige flyer bracht hem bij een seminar van Lagarde Groep. “Ik dacht: dit is een partij waar ik verder mee kan.”

Referenties

Mitel bij RCN vakantieparken

Lagarde Groep en RCN vakantieparken werken al sinds 2018 intensief met elkaar samen. Lagarde Groep beheert en onderhoud de Mitel telefooncentrale.

Bastiaan Spaapen (RCN): Door de CRM-integratie komen onze gasten direct bij de juiste medewerkers uit. Daarnaast hebben we nu een Duits, Frans en Nederlands nummer. Zo zijn we vanuit alle landen met een RCN park goed bereikbaar. Benieuwd naar de samenwerking? Bekijk de video! 

pand van Azora in de achterhoek

Azora

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Pand van praktijk collega het plein
Praktijk college het Plein

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.

Wij helpen u graag!

Lagarde Groep

Mercuriusweg 45
3771 NC Barneveld

Bel ons!

088 – 16 16 016