Onderhoud en beheer
Telecommunicatie is een bedrijfskritisch middel. Een optimale staat en het up-to-date houden van het systeem is meer een vereiste dan een luxe. Na een implementatie en de nodige trainingen is het van groot belang het systeem up-to-date te houden. Lagarde Groep biedt hier diverse mogelijkheden voor:

Cloud telefooncentrale

Betrouwbaar netwerk

24/7 service desk
SLA-overeenkomsten
Samen met ons bepaalt u op welke manier en met welke frequentie u graag voorzien wilt worden van service en onderhoud. Ondersteuning tijdens het gebruik gebeurt vanuit onze servicedesk. Calls voor mutaties en wijzigingen kunnen wij veelal op afstand voor u verwerken.
Mitel Software Assurance
Met een Mitel Software Assurance heeft u de zekerheid dat de software versies van uw oplossing altijd worden geüpdatet. Zo beschikt u altijd over de nieuwste software en loopt u nooit achter op het gebied van telecommunicatie. Van deze updates merkt u niets, en wordt op de achtergrond uitgevoerd.
24-uurs monitoring
24-uurs monitoring kan een zeer geschikt middel zijn om voordat een verstoring zich voordoet al gealarmeerd te zijn. Door de netwerkprestaties te monitoren kunnen wij inzien hoe uw netwerk presteert en waar eventuele knelpunten ontstaan. Zo zijn de knelpunten opgelost voor u door heeft dat ze er zijn.
Referenties

Azora
Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Praktijk college het Plein
Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.
Wij helpen u graag!
Lagarde Groep
Mercuriusweg 45
3771 NC Barneveld
Bel ons!
088 – 16 16 016