Deze server van Mitel is het hart van uw communicatie-omgeving

MiVoice Office 400

De MiVoice Office 400 (voorheen Aastra 400-serie) zet verbindingen op en stelt alle functionaliteiten van uw professionele oplossing beschikbaar. De server maakt communicatie-omgevingen beschikbaar van 4 tot 600 gebruikers. Daarmee is het een ideale oplossing voor zowel kleine als grotere organisaties.

De VoIP-technologie (Voice over Internet Protocol) is de basis voor UCC en biedt vele voordelen boven traditionele telefonie. Hieronder vallen operationele en onderhoudsgerichte kostenbesparingen maar ook hoge flexibiliteitsniveaus. Uiterst beschikbare bandbreedten en enorme technologische vorderingen nodigen uit tot implementatie in alle communicatiegebieden. En tegelijkertijd is de spraakkwaliteit tegenwoordig zo goed dat degene naar wie u belt niet meer kan onderscheiden of u op kantoor bent, om de hoek, op het vliegveld of aan de andere kant van de wereld. Dankzij de media gateways is het mogelijk om naadloos over te stappen van een traditionele analoge of digitale telefonie omgeving naar een VoIP omgeving.

MiVoice Office 400: Functionaliteiten

(voorheen Aasta 400-serie)

De Mitel MiVoice 400 beschikt onder andere over:

✓ VoIP, SIP en XML-technologie
✓ Ondersteuning van diverse netwerken: DECT, SIP-DECT, WLAN en FMC
✓ Ondersteuning van alle type toestellen binnen de Mitel lijn: bureautoestellen, handsets, softphones en mobiele telefoons
Unified en collaborative communications
Voordelen van de mitel VoIP telefooncentrale oplossing

De Mitel MiVoice 400 weet op intelligente wijze callcenteroplossingen
te ondersteunen.

Pluspunten van de Mitel MiVoice 400

  • Toekomstgerichte, VoIP-gebaseerde communicatieserver
  • Geschikt voor alle zakelijke types vanwege zijn hoge aanpasbaarheid
  • Modulaire architectuur met stapsgewijze uitbreiding
  • Optimale inzetbaarheid en een zakelijk gericht terminalbereik (IP en digitaal) met intuïtieve gebruikersinterface
  • Krachtige, IP-gebaseerde Softphone voor pc-telefonie
  • Uitgebreide reeks aan handige team-en aanwezigheidsbeheerfuncties om uw activiteiten te verbeteren
  • Koppeling naar externe lijnen/contactdatabases b. v. Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, telefoonboek-CD
  • CTI-functies: naamselectie, clipweergave, Microsoft Outlook kalendermelding op systeemterminals
  • Volledig geïntegreerde draadloze telefoons
    (DECT en SIP-DECT) voor toegankelijkheid en mobiliteit door het hele bedrijf