Deze server van Mitel is het hart van uw communicatie-omgeving
MiVoice Office 400
De VoIP-technologie (Voice over Internet Protocol) is de basis voor UCC en biedt vele voordelen boven traditionele telefonie. Hieronder vallen operationele en onderhoudsgerichte kostenbesparingen maar ook hoge flexibiliteitsniveaus. Uiterst beschikbare bandbreedten en enorme technologische vorderingen nodigen uit tot implementatie in alle communicatiegebieden. En tegelijkertijd is de spraakkwaliteit tegenwoordig zo goed dat degene naar wie u belt niet meer kan onderscheiden of u op kantoor bent, om de hoek, op het vliegveld of aan de andere kant van de wereld. Dankzij de media gateways is het mogelijk om naadloos over te stappen van een traditionele analoge of digitale telefonie omgeving naar een VoIP omgeving.
MiVoice Office 400: Functionaliteiten
De Mitel MiVoice 400 beschikt onder andere over:
✓ Ondersteuning van diverse netwerken: DECT, SIP-DECT, WLAN en FMC
✓ Ondersteuning van alle type toestellen binnen de Mitel lijn: bureautoestellen, handsets, softphones en mobiele telefoons
✓ Unified en collaborative communications

De Mitel MiVoice 400 weet op intelligente wijze callcenteroplossingen
te ondersteunen.
Pluspunten van de Mitel MiVoice 400
- Toekomstgerichte, VoIP-gebaseerde communicatieserver
- Geschikt voor alle zakelijke types vanwege zijn hoge aanpasbaarheid
- Modulaire architectuur met stapsgewijze uitbreiding
- Optimale inzetbaarheid en een zakelijk gericht terminalbereik (IP en digitaal) met intuïtieve gebruikersinterface
- Krachtige, IP-gebaseerde Softphone voor pc-telefonie
- Uitgebreide reeks aan handige team-en aanwezigheidsbeheerfuncties om uw activiteiten te verbeteren
- Koppeling naar externe lijnen/contactdatabases b. v. Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, telefoonboek-CD
- CTI-functies: naamselectie, clipweergave, Microsoft Outlook kalendermelding op systeemterminals
- Volledig geïntegreerde draadloze telefoons
(DECT en SIP-DECT) voor toegankelijkheid en mobiliteit door het hele bedrijf
- Integratie van externe terminals b. v. GSM / UMTS mobiele telefoons als externe gebruikers (FMC) van systeemfuncties voor geïntegreerde mobiele telefoons
- Integratie van WLAN mobiele telefoons (draadloos LAN) met SIP-capaciteit
- One Number functionaliteit voor gebruikers met meerdere terminals
- Eenvoudige toegang via persoonlijke profielen voor gespreksroutering
- Geïntegreerde voicemail in de basisfuncties van ieder systeem

Mitel MiVoice 400 CTI-integratie
Voor zowel de eenvoudige als de veeleisende applicaties staat het CTI-certificaat garant voor een eenvoudige en veilige inbedrijfsstelling. Dit betekent snellere toegang, een hoge mate van efficiëntie en een absolute betrouwbaarheid.
De Mitel MiVoice 400 weet op intelligente wijze callcenteroplossingen
te ondersteunen. Doorsneefuncties zoals registrering gespreksafhandeling
zijn in het systeem geïntegreerd en zijn zeer gebruiksvriendelijk
voor telefonisten en medewerkers. De noodroutering die
in het systeem is geïntegreerd, verhoogt de beschikbaarheid van de
hele oplossing nog meer.