Mitel telefooncentrale
Zakelijke telefonie oplossing voor uw organisatieHosted VoIP telefooncentrale
Door gebruik te maken van een zakelijke telefooncentrale zullen uw medewerkers effectiever werken. Dit draagt bij aan een hoger bedrijfsresultaat en het bereiken van uw bedrijfsdoelen. Uw medewerkers kunnen meer werk verzetten met hetzelfde personeel. U kunt op die manier veel besparen op personeelskosten.
Een hosted voip telefooncentrale is een communicatie-omgeving wat op een krachtige manier voor u zal werken. Een nieuwe omgeving van Mitel telefonie maakt het verschil door:
- Mobiliteit naar een hoger niveau brengen
- Samenwerking te verbeteren
- Thuiswerken eenvoudig en compleet beschikbaar te maken
Bij deze zakelijke telefonie oplossing bieden wij u de mogelijkheid om sneller uw organisatiedoelen te behalen.
Veelgestelde vragen over zakelijke telefooncentrale
Wat is VoIP telefonie?
VoIP telefonie is bellen via internet. De letterlijke vertaling is: Voice over IP. Het is vooral bedoeld als zakelijke telefonie oplossing, maar tegenwoordig wordt het ook particulier steeds vaker gebruikt.
U maakt dan geen gebruik meer van de analoge lijn, maar alles zal via uw internet abonnement lopen.
Wat is Hosted VoIP?
U hoeft geen dure investeringen meer te doen qua apparatuur en onderhoud om te bellen via een Hosted VoIP telefoocentrale.
Heb ik een internet verbinding nodig voor Mitel VoIP?
Kan ik mijn telefoonnummer behouden?
Kan ik een koppeling maken met een smartphone?
Ook kunt u met uw mobiele telefoon een uitgaande oproep doen via uw VoIP abonnement.
Wat zijn de voordelen van VoIP bellen?
Bellen via een VoIP telefooncentrale heeft veel voordelen. Op onze VoIP telefonie pagina hebben wij dit uitgebreid voor u uitgelicht.
Hoe gaat het overstappen naar VoIP bellen?
Is VoIP telefonie betrouwbaar?
Is een Whats app integratie mogelijk?
Voor uw klant is dit ideaal om bijvoorbeeld snel een foto mee te kunnen sturen. Het geeft uw bedrijf ook een professionele uitstraling.
Voor meer informatie, bekijk de filmpjes hieronder.
Is een CRM integratie mogelijk?
Ook kunt u uitgaande gesprekken direct vanuit uw CRM pakket voeren. U hoeft dus nooit meer dubbele handelingen te doen.
Kan ik wijzigingen doorvoeren in de telefooncentrale?
Dit kunt u doen via de app, de tablet of gewoon via uw browser.
Moet mijn centrale geupdated worden?
Lagarde Groep
Mercuriusweg 45
3771 NC Barneveld