Mitel telefooncentrale

Zakelijke telefonie oplossing voor uw organisatie

Hosted VoIP telefooncentrale

Door gebruik te maken van een zakelijke telefooncentrale zullen uw medewerkers effectiever werken. Dit draagt bij aan een hoger bedrijfsresultaat en het bereiken van uw bedrijfsdoelen. Uw medewerkers kunnen meer werk verzetten met hetzelfde personeel. U kunt op die manier veel besparen op personeelskosten.

Een hosted voip telefooncentrale is een communicatie-omgeving wat op een krachtige manier voor u zal werken. Een nieuwe omgeving van Mitel telefonie maakt het verschil door:

  • Mobiliteit naar een hoger niveau brengen
  • Samenwerking te verbeteren
  • Thuiswerken eenvoudig en compleet beschikbaar te maken

Bij deze zakelijke telefonie oplossing bieden wij u de mogelijkheid om sneller uw organisatiedoelen te behalen.

Veelgestelde vragen over zakelijke telefooncentrale

Wat is VoIP telefonie?

VoIP telefonie is bellen via internet. De letterlijke vertaling is: Voice over IP. Het is vooral bedoeld als zakelijke telefonie oplossing, maar tegenwoordig wordt het ook particulier steeds vaker gebruikt.

U maakt dan geen gebruik meer van de analoge lijn, maar alles zal via uw internet abonnement lopen.

Wat is Hosted VoIP?
Hosted VoIP is een telefooncentrale in de cloud. Ofwel een telefooncentrale op het internet.

U hoeft geen dure investeringen meer te doen qua apparatuur en onderhoud om te bellen via een Hosted VoIP telefoocentrale.

Heb ik een internet verbinding nodig voor Mitel VoIP?
VoIP betekent letterlijk: Voice over IP. Vrij vertaald is dat bellen via internet. Zonder een internetverbinding is het dus niet mogelijk om te bellen via VoIP.
Kan ik mijn telefoonnummer behouden?
U kunt gewoon uw huidige telefoonnummer behouden, u hoeft richting uw klanten geen actie te ondernemen.
Kan ik een koppeling maken met een smartphone?
U kunt eenvoudig een koppeling maken met uw smartphone. Als u op uw vaste nummer wordt gebeld, kunt u er voor kiezen om hem alleen op mobiel over te laten gaan.

Ook kunt u met uw mobiele telefoon een uitgaande oproep doen via uw VoIP abonnement.

Wat zijn de voordelen van VoIP bellen?
Bellen via een VoIP telefooncentrale heeft veel voordelen. Op onze VoIP telefonie pagina hebben wij dit uitgebreid voor u uitgelicht.
Hoe gaat het overstappen naar VoIP bellen?
Samen spreken we een dag af dat het voor uw bedrijf het beste uitkomt. Binnen één dag migreren we uw huidige ISDN lijn naar een VoIP telefooncentrale van Mitel. U blijft gewoon bereikbaar, u en uw klanten merken niets van de overstap.
Is VoIP telefonie betrouwbaar?
Mitel VoIP behoort tot de betrouwbaarste VoIP aanbieders. Mocht er iets gebeuren met uw internetverbinding of een calamiteit, wordt er automatisch overgeschakeld naar uw mobiele telefoon.
Is een Whats app integratie mogelijk?
U kunt Whats app integreren met de Mitel VoIP telefooncentrale. U kunt uw klanten eenvoudig via de centrale te woord staan.

Voor uw klant is dit ideaal om bijvoorbeeld snel een foto mee te kunnen sturen. Het geeft uw bedrijf ook een professionele uitstraling.

Voor meer informatie, bekijk de filmpjes hieronder.

Is een CRM integratie mogelijk?
Met Mitel VoIP kunt u uw CRM pakket integreren met uw telefooncentrale. Dit is vooral handig zodat uw medewerkers meteen de klantkaart inzichtelijk hebben zodra er een klant belt.

Ook kunt u uitgaande gesprekken direct vanuit uw CRM pakket voeren. U hoeft dus nooit meer dubbele handelingen te doen.

Kan ik wijzigingen doorvoeren in de telefooncentrale?
Ja dat kunt u zelf eenvoudig doen. Wilt u een gebruiker toevoegen of verwijderen. Of als u de algemene instellingen wilt wijzigen, zoals openingstijden, wachtrij muziek, welkomstboodschap of voicemail instellingen kunt u dit zelf doen.

Dit kunt u doen via de app, de tablet of gewoon via uw browser.

Moet mijn centrale geupdated worden?
De centrale wordt automatisch geupdated. U hoeft hier zelf niet naar te kijken. Wij houden dit in de gaten voor u. U ben altijd verzekerd van de nieuwste software die verkrijgbaar is.
Contact

Lagarde Groep

Zuiderinslag 4e
3871 MR Hoevelaken

Bel ons!

088 – 16 16 016
Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren