Een overzicht van de voordelen van Mitel
Voordelen
De markt biedt vele oplossingen voor telefonie. Of het nu gaat om een hosted telefonieomgeving of een telefooncentrale op locatie, elke provider geeft aan dat zijn oplossing de beste is voor uw situatie. Wij laten deze keuze aan u. Onderstaand vindt u de voordelen van Mitel ten opzichte van andere oplossingen. Laat u informeren over de voordelen voor uw situatie door een van onze adviseurs. Zijn de voordelen niet van toepassing voor uw organisatie? Dan kunnen wij u voorzien van een passende oplossing van een andere provider of fabrikant. Wij zoeken samen met u naar de juiste oplossing voor uw situatie.

Bestaande dataverbindingen
Als u gebruik maakt van een Mitel telefonieoplossing kunt u uw bestaande dataverbindingen gebruiken voor telefonie. Beschikt u bijvoorbeeld over een glasvezelverbinding met 100 Mb capaciteit, dan zorgt de Mitelomgeving ervoor dat het telefonieverkeer geen last ondervindt van het dataverkeer en u dus altijd effectief bereikbaar bent. Kiest u een andere oplossing, dan bent u vaak verplicht om een aparte dataverbinding voor telefonie te gebruiken om kwaliteit te kunnen garanderen.

Vrije keuze van mobiele operator mogelijk
Kiest u voor de kwaliteit van KPN of voor de flexibiliteit van T-Mobile? Of vraagt u bij ons een maatwerkoplossing van Yes Telecom aan? U bent in staat een vrije keuze te maken voor uw mobiele telefonieprovider omdat Mitel uw mobiele telefonie integreert met uw vaste telefonie zonder u te verplichten om een bepaalde provider te kiezen. Optimale keuzevrijheid dus.

Maatwerk redundantie
Als de primaire telefonieomgeving hinder ondervindt van bijvoorbeeld een kabelbreuk of downtime binnen een netwerk, dan wilt u er verzekerd van zijn dat uw telefonie blijft werken. Wij maken samen met u een uitwijkvoorziening voor calamiteiten. Of dat nu een redundante omgeving is in een ander datacenter of dat het een lokale telefoniecontroller betreft die uw telefonieverkeer vanaf uw hoofdlocatie verzorgt, wij voorzien met de Mitel oplossing in uw wensen.

Maatwerk softwarekoppelingen
Uw telefonie integreren met uw CRM-systeem om effeciënt te werken? Dat kan bij veel oplossingen. En zo ook bij Mitel. Wij kunnen echter ook maatwerk koppelingen verzorgen voor systemen die niet standaard te integreren zijn. Vraag naar de mogelijkheden.

Uitgebreide Contact Center opties
Niet alleen commerciële bedrijven, maar alle type organisaties lijken te beseffen dat optimaal klantcontact leidt tot hogere tevredenheid. De inzet van klant contact centers neemt dan ook toe. Niet alleen in grotere omgevingen. Met Mitel bieden we diverse mogelijkheden. Lees meer op onze pagina over Contact Centers.

Vrije keuze in afkoop belverbruik
“Bellen voor een vast bedrag per maand”. Dat klinkt fantastisch, vindt u niet? Wel als u veel belt. Maar heeft u veel toestellen en gebruikers, maar wordt er weinig ‘naar buiten’ gebeld? Dan kunt u met Mitel kiezen voor het achteraf betalen van belverbruik zonder hoge vaste kosten per maand per gebruiker. U bepaalt samen met ons wat het beste past voor uw situatie.
De voordelen op een rij:
✓ Gebruik van bestaande dataverbindingen met behoud van kwaliteit
✓ Vrije keuze van mobiele operator
✓ Maatwerk redundantie mogelijk in het datacenter of zelfs lokaal
✓ Maatwerk softwarekoppelingen mogelijk
✓ Uitgebreide Contact Center mogelijkheden
✓ Vrije keuze in afkoop belverbruik


Azora
Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.
Letterlijk oplossingen creëren. Dat maakt Mitel vooruitstrevender dan ‘de rest’.
Vooruitstrevende mogelijkheden
Vooruitstrevendheid komt tot uiting in kleine zaken en in grote toepassingen. Mitel heeft een leiderspositie in de Magic Quadrant for Unified Communications van Gartner bereikt door een vooruitstrevende strategie te combineren met het perfectioneren van details.

Vast op mobiel, Voice over WiFi, virtualisatie en hosted oplossingen. Mitel loopt voorop qua mogelijkheden en toepassingen.
Vooruitstrevend: bereikbaarheidsoplossingen
Een organisatie bestaat dankzij tevreden stakeholders. Klanten, cliënten en medewerkers zijn belangrijke stakeholders.
Mitel maakt het mogelijk om contactmomenten met uw klanten volledig te benutten en bereikbaarheid te bieden die de verwachtingen ver overstijgt. Door het voor de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken om contact met u
te hebben, draagt Mitel bij aan tevreden klanten. En creëert u echte ambassadeurs!
De kracht van een Mitel unified communications oplossing ligt in het verhogen van gemak en eenvoud voor úw klant.
Dit realiseert u met Mitel door:
- De beschikbaarheid van uw medewerkers te verhogen
- directe response op gesprekken mogelijk te maken
- het serviceniveau en kwaliteitsbesef van uw organisatie te verhogen met inzichten en rapportages

Vooruitstrevend: samenwerkingsmogelijkheden
Effectievere medewerkers dragen primair bij aan een hoger bedrijfsresultaat en het bereiken van organisatiedoelen. Ofwel: meer voor minder! Een (nieuwe) Mitel communicatie-omgeving is een krachtig middel om effectief werken opnieuw met elkaar uit te vinden. Een nieuwe omgeving van Mitel maakt effectief het verschil door:
✓ mobiliteit naar een hoger niveau te brengen
✓ samenwerking te maximaliseren
✓ thuiswerken (nomad werken) volledig mogelijk te maken
Vooruitstrevend: Cloudoplossingen
Een telefooncentrale op uw eigen locatie? De meeste organisaties kiezen momenteel voor een hosted, of wel cloud-oplossing. Zeker als het gaat om de telecommunicatie-omgeving.
De voordelen van een hosted oplossing wegen dan ook zwaar mee in de keuze voor een hosted oplossing. Denk hierbij aan:
✓ Schaalbaarheid,
✓ Een eenduidig prijsmodel
✓ Geen/lagere eenmalige investering(en)
✓ Lagere onderhoudskosten
✓ Geen belasting van uw servercapaciteiten
Combineer de voordelen van een Mitel hosted oplossing met beheer en monitoring voor snelle signalering bij dreigende calamiteiten.

“Meer organisaties kiezen voor een hosted, of wel cloud-oplossing. Zeker als het gaat om de telecommunicatie-omgeving.”

Risk verzekeringen
Alle communicatie via het Mitel communicatie platform. Voor optimale bereikbaarheid.
Een oplossing van Mitel wordt misschien nog wel het meest gekenmerkt door de compleetheid die het biedt.
Complete oplossing
Een communicatie-oplossing gaat over veel meer dan bellen en gebeld worden. Communicatie gaat over bereikbaarheid in meerdere vormen, over flexibiliteit en effectiever werken. Het gaat ook over het verhogen van de tevredenheid van stakeholders verhogen en het creëren van ambassadeurs voor uw organisatie.
Van conferencing tot vast op mobiel integratie en van realisatie on-premise tot een cloudoplossing. Bepaal zelf wat u wilt gebruiken én hoe u het wilt gebruiken.

“Mitel is één van de weinige fabrikanten die praktisch alle realisatiemogelijkheden aanbiedt zonder in te leveren op functionaliteiten.”
Compleet: realisatiemogelijkheden
Cloud, on-premise of gevirtualiseerd. Organisaties willen keuzemogelijkheden hebben bij het realiseren van de communicatie-omgeving. Mitel is één van de weinige fabrikanten die praktisch alle realisatiemogelijkheden aanbiedt:
- On-premise: een eigen telefooncentrale op locatie kan passen in uw ICT-beleid of simpelweg nodig zijn voor bijvoorbeeld zorginstellingen waar een koppeling met een zorgoproepsysteem gerealiseerd moet worden.
- Gevirtualiseerd: maak maximaal gebruik van bestaande resources door een telecommunicatie-oplossing te plaatsen op een gevirtualiseerde server (VMware)
- Hosted/cloud gebaseerd: ontdek hoe een hosted Mitel oplossing bij kan dragen aan een flexibele telefonieomgeving
Compleet: toepassingen
Mitel biedt een complete set aan toepassingen voor uw organisatie. Door naar bedrijfsdoelstellingen te kijken kunt u bepalen welke toepassingen meerwaarde bieden in uw situatie. Kies toepassingen als:
- Telewerkeroplossing: overal ter wereld werken vanuit een snelle en veilige verbinding met het Mitel-platform
- Klant contact center: klantcontactmomenten optimaliseren met uitgebreide contact center mogelijkheden
- Unified communications: audio-, web- en video combineren voor optimale samenwerking
- Voice over WiFi: rendement verhogen door te bellen met draadloze toestellen over uw WiFi-netwerk
Demonstratie
Zullen we een gratis demonstratie komen geven?
Een demonstratie is de snelste methode om goed inzicht te krijgen in de mogelijkheden van Mitel. Reken bij een demonstratie op een goed inhoudelijk programma, vaak afgestemd op uw situatie. Een demonstratie wordt zowel op locatie als in onze demonstratieruimte verzorgt.
Mobiele bereikbaarheid gaat over veel meer dan het door kunnen schakelen naar een 06-nummer.
Mobiele bereikbaarheid
Verschillende telefoonnummers, afzonderlijke adresboeken, diverse chatprogramma’s? Het is niet van deze tijd om bereikbaarheid af te laten hangen van verschillende, niet samenwerkende, applicaties. Mitel heeft het mobiliteitsvraagstuk ingevuld op een complete manier.

“Het is niet van deze tijd om bereikbaarheid af te laten hangen van verschillende, niet samenwerkende, applicaties.”
Mobiel: in en buiten het kantoorpand
De Smartphone is letterlijk onderdeel geworden van de vaste telefonieoplossing. Eén nummer per medewerker is genoeg én wel net zo effectief! Denk concreet aan:
Uw Smartphone
De Smartphone speelt een belangrijke rol in mobiliteit. Mitel laat medewerkers maximaal gebruik maken van hun Smartphone. Met de Mobile Extension wordt de Smartphone letterlijk een verlengstuk van de vaste telefonieomgeving. Het grote voordeel: één vast nummer voor maximale bereikbaarheid.

De Softphone
De softphone, software oplossing, van Mitel is een verrassende tool die alle (mobiele) medewerkers in staat stelt de complete telefonietoepassingen te gebruiken op een laptop of pc zonder een telefoontoestel te gebruiken. Bureautoestellen zijn in feite overbodig geworden. De softphone werkt altijd én overal waar een internetverbinding beschikbaar is.
Hotdesking
Hotdesking stelt medewerkers in staat om direct en snel in te loggen op bureautoestellen op elke mogelijke werkplek binnen de organisatie. Flexwerkers en parttimers hoeven hierdoor niet voorzien te worden van eigen vaste toestellen én medewerkers kunnen altijd bereikbaar zijn op hetzelfde nummer.
Mobiel: verschillende netwerkmogelijkheden
Medewerkers zullen met Mitel uitgebreidere communicatiemogelijkheden krijgen doordat communicatienetwerken vernieuwd, verfijnd en uitgebreid worden. Denk hierbij aan:
Dect
Een IP-DECT-netwerk blijft een stabiele oplossing voor het creëren van bewegingsruimte en een draadloos communicatienetwerk. Mitel ondersteunt DECT.
WiFI
Uit onderzoek blijkt dat 70% van de grotere organisaties in Nederland overweegt een andere technologie dan DECT toe te gaan passen. Voice over WiFi (VoWiFi) wordt gezien als een uitstekend alternatief. Steeds meer organisaties maken gebruik van een professioneel WiFi-netwerk in combinatie met een VoIP-oplossing.
Private GSM
Mitel Private Mobile biedt organisaties een eigen PrivateGSM-netwerk aan. De pGSM-oplossing biedt de mogelijkheid om als een extensie van het mobiele netwerk van een provider te worden gezien.
4G rich media communication
Bijna heel Nederland heeft inmiddels 4G-dekking. 4G biedt tot 10x sneller mobiel internet. Dit is de basis voor nieuwe mogelijkheden op uw Smartphone. Zo kunt u met een Mitel communicatieplatform het maximale halen uit uw vast-op-mobiel-integratie.

Praktijk college het Plein
Mitel: voor alle in- en externe communicatie op een professionele manier geregeld.
Een communicatie-omgeving van Mitel draagt, naast een verhoogde bereikbaarheid, ook bij aan een hogere effectiviteit van medewerkers!
Gebruiksvriendelijk
Hoe? Door de hoge gebruiksvriendelijkheid van Mitel. De gebruiksvriendelijkheid komt tot uiting in verschillende facetten van de oplossingen.

Naast een efficiënter beheer, draagt Mitel bij aan hogere effectiviteit dankzij gebruiksvriendelijke rapportages.
Gebruiksvriendelijk: Beheer
Binnen grotere organisaties kan het wenselijk zijn om zelf een beheerder aan te stellen voor de Mitel omgeving. Lagarde Groep ondersteunt uw beheerder met het opzetten van de beheeromgeving. In veel gevallen wordt daarbij gekozen voor een beheerderstraining.
Door de gebruiksvriendelijke beheermogelijkheden zal een organisatie zelf flexibel om kunnen gaan met mutaties, nieuwe profielen aanmaken en uitbreiden van de communicatie-omgeving. Gebruiksvriendelijkheid leidt in dit geval tot:
✓ Beter benutten van de mogelijkheden
✓ Meer flexibiliteit
✓ Tijdsbesparing
✓ Kostenbesparing


Gebruiksvriendelijk: rapportages
Naast efficiënter beheer, draagt Mitel bij aan hogere effectiviteit dankzij gebruiksvriendelijke rapportages. Zeker voor call center managers en afdelingsmanagers kunnen de rapportages bijdragen aan het verhogen van de effectiviteit van medewerkers door te sturen op prestaties.
Stel zelf, of met Lagarde Groep, uw rapportages samen en ontvang deze periodiek. Bereik uw effectiviteitsdoelstellingen met een Mitel oplossing. Denk aan rapportages op het gebied van:
- Aantal inbound/outbound oproepen
- Beschikbaarheid en aantal afgehandelde calls per medewerkers
- Wachttijden
- Overlooppercentages
- Gemiste calls
Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Bedenk zelf wat effectieve meetresultaten voor uw situatie zijn en neem contact op voor het bespreken van de mogelijkheden.
Gebruiksvriendelijk: Tevreden gebruikers
Tevreden medewerkers zijn productiever. Als ondernemer/organisatie wilt u graag zoveel mogelijk belemmeringen en ergernissen wegnemen bij uw medewerkers. Vanuit dat perspectief ontwerpt Mitel haar oplossingen.
Ontdek zelf het gemak van een Mitel oplossing. Wij geven graag een demonstratie. Onze ervaring is dat het zien en testen van oplossingen het beste beeld geeft van de gebruiksvriendelijkheid. In grote lijnen komt gebruikersgemak tot uiting door:
✓ Effectieve en intuïtieve bedieningsmogelijkheden van toestellen
✓ Eenvoudig samenwerken met chat, video en audio-conference, documenten delen, etc.
✓ Optimale bereikbaarheid met één nummer (mobiliteit)


Ontvang uw aanbod!
Wilt u een offerte aanvragen of meer informatie? Vul het formulier in, en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.
1
Vraag insturen
U stuurt uw vraag naar onze specialisten.
2
Inventarisatie
Uw aanvraag wordt bij de juiste afdeling neergelegd.
3
Verzamelen gegevens
Eventuele aanvullende informatie wordt opgevraagd.
4
Offerte op maat
U ontvangt binnen 2 werkdagen een offerte op maat.