MiContact Center Agents
Met de MiContact Center kan iedere type organisatie aan de slag met het professionaliseren van haar contactmomenten.
Steeds meer organisaties werken tegenwoordig met professionele customer contact centers voor het verbeteren van de klantcontactmomenten. Ontdek de uitgebreide mogelijkheden voor het ondersteunen van uw call-agents, of ze nu binnen of buiten de bedrijfsmuren werken. Mis geen enkel inzicht dankzij uitgebreide rapportages.

Cloud telefooncentrale

Betrouwbaar netwerk

24/7 service desk

MiContact Center: beschikbaarheid garanderen
Een belangrijk aspect bij het verbeteren van klantcontacten is het garanderen van beschikbaarheid van uw organisatie. Voor organisaties betekent een netwerkstoring of hardwarefout vaak een verminderde bereikbaarheid.
Mitel biedt twee hoogwaardige en betaalbare opties om de bereikbaarheid te garanderen:
- ACD hersteldynamiek: bij een storing in de controllers zullen de IP-telefoons de gesprekken opvangen via een secundaire Mitel MiVoice Business
- Virtualisatie: de Mitel MiContact Center kan werken op eigen of externe actieve/stand-by servers. Op deze manier wordt een failoverfunctie gerealiseerd.
“Ontdek de uitgebreide mogelijkheden voor het ondersteunen van uw call-agents, of ze nu binnen of buiten de bedrijfsmuren werken. Vraag om een demonstratie.”
MiContact Center: telewerkers ondersteunen
Telewerkers op afstand wilt u ook de MiContact Center functionaliteiten bieden. Zet met de MiContact Center een virtueel contact center op en zorg naast de verhoogde beschikbaarheid ook voor een de juiste ondersteuning van telewerkers.
MiContact Center: call-recording
Verhoog de effectiviteit van medewerkers door met elkaar gesprekken terug te luisteren en deze in te zetten voor trainingsdoeleinden. Mitel ondersteunt call-recording.

“Contact center live zien? Dat kan. Bezoek onze demoruimte, of één van onze referenties voor een demonstratie van de mogelijkheden.”

Diverse MiContact Center edities
Met de diverse MiContact Center edities kan ieder type organisatie aan de slag met het professionaliseren van haar contactmomenten. Van MKB-onderneming tot grootschalige call-centers. Bepaal samen met Lagarde welk oplossing geschikt is voor uw organisatie.
MiContact Center
Enterprise Edition
Business Editions
Workgroup Edition
Klein beginnen? Start me deze editie. Het biedt uitstekende doorgroeimogelijkheden. Klanttevredenheid verhogen is niet alleen weggelegd voor grote organisaties!
Referenties

Azora
Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.
Vrijblijvend advies
Vul onderstaand contact formulier en ontvang een offerte op maat.
Gratis adviesgesprek
We komen graag bij u langs voor een vrijblijvend adviesgesprek over toegangscontrole en beveiliging.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service