MiContact Center management en rapportage

Management en rapportage worden geboden in de speciaal daarvoor bestemde tool.

 

Bij het verbeteren van klantcontact gaat het om inzicht, zonder dat het beheren en bijsturen teveel tijd in beslag neemt. Mitel gaat daarom zorgvuldig om met de wensen van een contact center manager. Ontdek de management en rapportagemogelijkheden.

Cloud telefooncentrale

 

Betrouwbaar netwerk

 

24/7 service desk

 

Management en rapportage

Management en rapportage worden geboden in de speciaal daarvoor bestemde tool. De contact center managementtool stelt u in staat om:

  • Gebeurtenissen te bekijken
  • Real-time status van agenten in te zien
  • Prognoses te maken van benodigde capaciteit
  • Berichten te versturen naar operators en managers
  • Op maat gemaakte rapportages te ontvangen
  • Toegang tot het call-center controleren en beheren
  • Werkschema’s op te stellen, te configureren en te controleren

MiContact Center management: Kostenbeheersing

Vanuit het MiContact Center krijgt u ook efficiënte inzichten in belkosten. Denk hierbij aan:

  • Het traceren van telefoonkosten en de carrier rekeningen checken
  • Kostendekking en rapportage van de carrier rekening
  • Overall management van meerdere telefoonsystemen
  • Inzicht in call-historie van medewerkers (misbruik voorkomen)
Kosten beheersing

“Bij het verbeteren van klantcontact gaat het om inzicht, zonder dat het beheren en bijsturen teveel tijd in beslag neemt.”

Referenties

pand van Azora in de achterhoek

Azora

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Pand van praktijk collega het plein
Praktijk college het Plein

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.

Wij helpen u graag!

Lagarde Groep

Mercuriusweg 45
3771 NC Barneveld

Bel ons!

088 – 16 16 016