Klant contact center
Benader klanten proactief en laat medewerkers efficiënter werkenNiet alleen commerciële bedrijven, maar alle type organisaties lijken te beseffen dat optimaal klantcontact leidt tot hogere tevredenheid. De inzet van klant contact centers neemt dan ook toe. Niet alleen in grotere omgevingen. Ook kleine organisaties zetten deze toepassingen kleinschalig en daardoor juist zeer effectief in! Geautomatiseerde uitgaande oproepen zijn bijvoorbeeld een krachtig wapen voor teams die klanten proactief willen benaderen en campagnes efficiënt willen uitvoeren.

Cloud telefooncentrale

Betrouwbaar netwerk

24/7 service desk
De MiContact Center-oplossingen

Klant contact center integratie met Whatsapp
Nederland telt ruim 11 miljoen Whatsapp-gebruikers. En dat op 17 miljoen inwoners! Deze personen willen vaak ook via Whatsapp met u communiceren. Dat is laagdrempelig, gemakkelijk en bekend. Maar ook voor uw organisatie heeft het grote voordelen. Whatsapp geeft met foto’s en video’s uitgebreidere communicatiemogelijkheden en vermindert de druk op andere communicatiekanalen als e-mail en twitter. Bovendien kunt u zich met dit populaire communicatiekanaal onderscheiden van de concurrentie.
Klant contact center Mitel
Mitel MiContact Center Business Edition is een out-of-the-box oplossing die is ontworpen voor single-site contact centers met 25 of minder agenten.
Mitel MiContact Center Business Edition is speciaal ontworpen voor contactcenters met één vestiging en maximaal 25 agenten. Deze hoogwaardige, out-of-the-box oplossing biedt u de meest gebruikte toepassingen van het Mitel Contact Center aanbod inclusief:
- Een met een award bekroonde grafische agent desktop
- Een kernset van historische en real time rapportage
- Krachtige en gecombineerde agent- en wachtrijmanagement
- Uitgebreide spraakfuncties voor automatic call distribution (ACD)
- Intelligente, geavanceerde routeringopties voor de oproepen en interactive voice response (IVR)
Kan ik VoIP bellen zonder internet verbinding?
De oplossingen van Mitel
Betere klantenservice
Intelligent leadbeheer
Bruikbare inzichten en rapporten
Probleemloos IT-beheer

Klant contact center: de voordelen
Door effectiever met klantcontacten om te gaan realiseert u enerzijds een hogere tevredenheid bij stakeholders. Hieraan gerelateerd levert een klant contact center u als beheerder of gebruiker ook concrete voordelen op. Denk hierbij aan:
- Betere klantenservice
- Bruikbare inzichten en rapporten
- Intelligent leadbeheer
- Probleemloos IT-beheer
Oplossing voor outbound
De oplossingen van Mitel voor outbound Contact Centers zijn ideaal voor bedrijven die hun outbound Contact Centers willen voorzien van preview dialing (bellen met voorbeeld), progressive dialing (progressief bellen), power dialing (intensief bellen) en predictive dialing (voorspellend bellen). De oplossingen zijn ook zeer geschikt voor gemengde Contact Centers die de productiviteit van hun agenten willen optimaliseren bij uitgaande oproepen en multimedia-interactie tussen inkomende oproepen door. Bovenal voldoen de oplossingen van Mitel volledig aan de regelgeving voor geautomatiseerd bellen.
Kan ik later extra gebruikers toevoegen?
Ook als er personeel weg gaat kunt u de gebruiker eenvoudig uit de centrale halen. U betaald op die manier alleen voor de gebruikers die u nodig hebt.

Klant contact center software
Vanuit de contact center software genereert u rapportages en krijgt u inzicht in prestaties. Optimaliseer het contact, verhoog de effectiviteit en daarmee de tevredenheid bij klanten.
Referenties

Azora
Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.
Wij helpen u graag!
Lagarde Groep
Mercuriusweg 45
3771 NC Barneveld