Cloud telefonie

telefooncentrale in de Cloud

Met cloud telefonie belt u via een dataverbinding (internet) in plaats van de analoge/ISDN telefoonlijn.

U belt via uw eigen netwerk via een telefooncentrale in de cloud, wat betekent dat een telefooncentrale op locatie niet meer nodig is. Hierdoor behoren investeringen, kosten voor onderhoud en gedoe rondom beveiliging tot het verleden. Daarnaast beschikt u met cloud telefonie over enorm veel functionaliteit. Benieuwd naar uw mogelijkheden? Lees verder of laat u vrijblijvend door ons informeren.

Vast mobiele integratie

Functionaliteiten VoIP telefooncentrale 

Een VoIP telefooncentrale geeft u als ondernemer ontzettend veel vrijheid waar en wanneer u wilt werken. Dit komt door de standaard functionaliteiten die het internet bellen met zich mee brengt. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Koppeling mobiel met uw telefooncentrale
  • Eenvoudig doorschakelen
  • Altijd inzicht in de status van collega’s
  • Koppeling met uw crm systeem
  • Keuzemenu’s, de beller komt direct bij de juiste medewerker terecht
  • click to dial, met één muisklik belt u 

Meer weten over de functionaliteiten van cloud telefonie? Lees meer op de VoIP functie pagina.

Voordelen VoIP telefooncentrale 

Zoals eerder beschreven brengt cloud telefonie en alle mogelijkheden hiervan veel voordelen met zich mee. U kunt hierbij denken aan:

  • een betrouwbare stabiele verbinding;
  • kostenbesparende oplossing;
  • een vast bedrag per maand;
  • flexibele en schaalbare oplossing, u breidt eenvoudig uit;
  • lage investering.

Een veelgehoorde vraag die wij krijgen: “Is het mogelijk om mijn huidige nummer te behouden?” Dit is geen enkel probleem!

 

Medewerker met headset
Internet kabels ingeplugd in de centrale

Internet telefonie

Voor een Hosted VoIP abonnement moet er een internet verbinding beschikbaar zijn. Alle telefoongesprekken zullen via uw internet abonnement verlopen, dit geeft het meest betrouwbare resultaat.

Is uw huidige verbinding geschikt voor internet telefonie? Dat controleren we uitvoering tijdens het traject.  Mocht het nodig zijn, zorgen wij voor een goed internet abonnement.

 

VoIP telefoon

Om VoIP te kunnen bellen moet u beschikken over een VoIP telefooncentrale. Als u hier niet over beschikt, kunt bij het afsluiten direct een telefooncentrale kopen. Daarnaast zijn ook telefoontoestellen nodig die voldoen aan de extra functionaliteiten, zogenaamde VoIP telefoons. Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij ook de toestellen. Zo bent u verzekerd van een goed werkende telefooncentrale.

Overeenkomst voip abonnement

VoIP abonnement

Naast een beschikbare internetverbinding heeft u ook een VoIP abonnement nodig. Omdat iedere ondernemer andere wensen heeft, is een VoIP pakket op maat samen te stellen. Zo maakt u alleen gebruikt van de functies die u echt nodig hebt.

Een aantal VoIP functies zijn standaard. Dit zijn de functies die het uw leven als ondernemer veel makkelijker maakt.

Eén partner voor Communicatie en ICT
Wij verzorgen niet alleen een telefonie omgeving waarmee u voorloopt op uw concurrenten. Maar wij scannen ook direct de sterkte van uw WiFi signaal. U ontvangt kosteloos advies hoe u de snelheid van uw internet kunt verhogen.

Door meer dan 25 jaar ervaring in de Communicatie en ICT branche hebben wij alle kennis in huis om u van de beste oplossingen te voorzien. Of het nu gaat om telefonie oplossingen, internet of ICT, wij hebben de oplossing al in huis.

Klantbeoordeling en aanbeveling Lagarde

Referenties

pand van Azora in de achterhoek

Azora

Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

pand van Risk verzekeringen
Risk verzekeringen

Alle communicatie via het Mitel communicatie platform. Voor optimale bereikbaarheid.

Pand van praktijk collega het plein
Praktijk college het Plein

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.

Contact

et|icon_pin|

Lagarde BV

Voorthuizerstraat 69
3881 SC Putten
et|icon_phone|

Bel ons!

0341 – 375 757