Mitel Mivoice Office
De perfecte communicatie oplossing voor organisaties tot 250 werknemers
“Optimaal bereikbaar met Mitel Mivoice Business – dé oplossing voor organisaties tot 250 medewerkers”
MiVoice Office – uitgebreide contactcenter oplossing
MiVoice Office van Mitel is een geavanceerde en veelzijdige communicatieoplossing die speciaal is ontworpen om te voldoen aan de unieke eisen van het moderne bedrijfsleven. En dan vooral voor bedrijven met minder dan 250 werknemers. Vergemakkelijk de samenwerking binnen het team en verbeter bereikbaarheid door naadloze integraties en schaalbaarheid. Daarnaast is Mitel vaak ook een kostenefficiënte oplossing. Door gebruik te maken van functies zoals spraakcommunicatie, videoconferenties, messaging en meer, verbetert de communicatie én productiviteit!

On premises – Cloud – Hybride
Wat wilt u? Op eigen locatie en self in control zijn? Of juist de voordelen van de public cloud benutten? Wellicht van beide opties de vruchten plukken?
Mitel is bij ons altijd een maatwerk oplossing, afgestemd op uw wens. We gaan voor een oplossing die nauw aansluit bij uw strategische doelen, budgetoverwegingen, en technologische eisen. Het is deze veelzijdigheid en aanpassingsvermogen die Mitel tot een aantrekkelijke keuze maakt voor efficiënte en effectieve communicatie.

On-Premises

Cloud

Hybride
Een greep uit de functionaliteiten
- Spraakcommunicatie: heldere en betrouwbare spraakcommunicatie via VoIP.
- Videoconferencing: Videovergaderingen en -gesprekken, zowel één-op-één als in groepen.
- Instant messaging en presence: Gebruikers sturen snel berichten en zien direct de beschikbaarheid van collega’s.
- Mobiele integratie: Externe toegang voor mobiele devices, zodat medewerkers overal kunnen werken.
- Unified communications: Integreer verschillende communicatiekanalen, zoals spraak, video, en e-mail, in één platform.
- Contact Center-functionaliteiten: Denk bijvoorbeeld aan gespreksroutering, wachtrijbeheer en interactieve spraakrespons.
- CRM-integratie en tools: Integreer met veelgebruikte bedrijfssoftware om workflows te verbeteren.
- Beheer op afstand: Beheer en monitor op afstand voor eenvoudig onderhoud en ondersteuning.

Referentie: Mitel bij RCN vakantieparken
Lagarde Groep en RCN vakantieparken werken al sinds 2018 intensief met elkaar samen. Lagarde Groep beheert en onderhoud de Mitel telefooncentrale.
Bastiaan Spaapen (RCN): Door de CRM-integratie komen onze gasten direct bij de juiste medewerkers uit. Daarnaast hebben we nu een Duits, Frans en Nederlands nummer. Zo zijn we vanuit alle landen met een RCN park goed bereikbaar. Benieuwd naar de samenwerking? Bekijk de video!
De voordelen op een rijtje
- Schaalbaarheid: Naarmate uw bedrijf groeit, kan het systeem eenvoudig worden aangepast zonder dat er grote investeringen nodig zijn.
- Kostenefficiëntie: Voor kleinere organisaties zijn de budgetten vaak beperkter. MiVoice Office biedt een kosteneffectieve oplossing zonder in te boeten aan kwaliteit of functionaliteit. Wanneer u kiest voor een geïntegreerd systeem vermijdt u de noodzaak van meerdere aparte systemen en reduceert u de totale kosten.
- Gebruiksvriendelijkheid: MiVoice Office is ontworpen met gebruiksgemak in gedachten. Dit betekent dat er geen uitgebreide training nodig is, wat bijzonder voordelig kan zijn voor een kleinere organisatie waar de middelen mogelijk beperkt zijn.
- Verbeter klantenservice: Door de eerder beschreven functionaliteit gaat de klanttevredenheid omhoog. U staat uw klanten beter te woord!
- Focus op kernactiviteiten: Door communicatie te stroomlijnen en processen te automatiseren, kunnen medewerkers van kleinere organisaties zich meer richten op hun kernactiviteiten, waardoor de algehele productiviteit en efficiëntie toenemen.
- Veiligheid en betrouwbaarheid: Mitel begrijpt het belang van veiligheid en betrouwbaarheid, vooral voor kleinere organisaties die mogelijk niet over uitgebreide IT-middelen beschikken. MiVoice biedt robuuste beveiligingsfuncties en betrouwbaarheid om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen.

20+ jaar ervaring met Mitel
Lagarde Groep begon in 1991 als telefonie bedrijf. Na enige tijd werden we Mitel partner en verdiepten onze engineers zich in de oplossingen van Mitel (destijds oplossingen van Aastra).
Diezelfde specialisten werken nog altijd bij Lagarde Groep. We hebben een klantteam speciaal gericht op Mitel omgevingen. Voor iedere wens of vraag met betrekking tot Mitel hebben zij een oplossing.
Waar kunnen wij u mee helpen?
“Wij ervaren Lagarde als een onderdeel van onze organisatie, in hun doen, denken en handelen. Onderscheidend is Lagarde in de betrokkenheid en verantwoordelijkheid die zij tonen bij het oplossen van vraagstukken en problemen.”