Mitel Mivoice Business
De perfecte communicatie oplossing voor grote organisaties
“Optimaal bereikbaar met Mitel Mivoice Business – dé oplossing voor organisaties met 250+ medewerkers”
Uitgebreid communicatie platform
MiVoice Business van Mitel is een robuuste en geïntegreerde communicatieoplossing, specifiek afgestemd op de complexe en veeleisende behoeften van grotere organisaties met meer dan 250 werknemers.
Verbeter samenwerking en bereikbaarheid binnen het gehele bedrijf, dankzij een scala aan geavanceerde functies en naadloze integraties. Met de mogelijkheid om op te schalen naar de behoeften van grotere organisaties, biedt MiVoice Business niet alleen flexibiliteit maar is het vaak ook een interessante oplossing met oog op de kosten.
We creëren een maatwerk communicatieplatform specifiek ingericht op de wensen en behoeften van uw organisatie.


Op locatie versus cloud
Voor grotere organisaties met meer dan 250 werknemers zijn de communicatiebehoeften vaak complex en gevarieerd. Wat zoekt uw organisatie in een communicatie oplossing? Wilt u volledige controle behouden met on-premises hosting? Of wilt u de flexibiliteit en voordelen van de public cloud benutten? Of misschien wilt u een combinatie van beide, om zo optimaal te profiteren van zowel controle als flexibiliteit?
Met Mitel krijgt u altijd een maatwerkoplossing, perfect afgestemd op uw wensen en behoeften.

On-Premises
Voor grote organisaties die specifieke compliance- of beveiligingseisen hebben, biedt de on-premises optie volledige controle en aanpassingsmogelijkheden. Alle systemen en gegevens worden lokaal gehost, waardoor u volledig ‘self in control’ bent.

Cloud

Hybride
Profiteer van uitgebreide functionaliteit
Benut een breed scala aan mogelijkheden:
- Spraakcommunicatie: Duidelijke en consistente spraakoverdracht via VoIP.
- Videoconferencing: Videoconferenties en -gesprekken, individueel of in groepsverband.
- Instant Messaging en Presence: Verstuur direct berichten en bekijk de online status van teamleden.
- Mobiele Integratie: Biedt toegang op afstand via mobiele apparaten, waardoor personeel vanaf elke locatie kan werken.
- Unified Communications: Combineer diverse communicatiemiddelen zoals spraak, video en e-mail in één samenhangend systeem.
- Contact Center-functies: Inclusief opties zoals het leiden van gesprekken, beheren van wachtrijen en interactieve stembesturing.
- Integratiemogelijkheden: Koppel met uw CRM en andere tools om bedrijfsprocessen te optimaliseren.
- Remote support: Biedt hulpmiddelen voor beheer en toezicht op afstand voor onderhoud en support.

Referentie: Mitel bij RCN vakantieparken
Lagarde Groep en RCN vakantieparken werken al sinds 2018 intensief met elkaar samen. Lagarde Groep beheert en onderhoud de Mitel telefooncentrale.
Bastiaan Spaapen (RCN): Door de CRM-integratie komen onze gasten direct bij de juiste medewerkers uit. Daarnaast hebben we nu een Duits, Frans en Nederlands nummer. Zo zijn we vanuit alle landen met een RCN park goed bereikbaar. Benieuwd naar de samenwerking? Bekijk de video!
Alle voordelen op een rijtje
MiVoice Business van Mitel is ontworpen met de behoeften van grotere bedrijven in gedachten. Hier zijn enkele van de belangrijkste voordelen die het een uitstekende communicatieoplossing maken voor dergelijke organisaties:
- Schaalbaarheid: MiVoice Business kan eenvoudig worden aangepast aan de groeiende behoeften van een organisatie, van honderden tot duizenden gebruikers, zonder in te boeten aan prestaties of functionaliteit.
- Robuuste Beveiliging: Met uitgebreide beveiligingsfuncties zorgt MiVoice Business voor de bescherming van gegevens en privacy, een essentiële overweging voor grote organisaties.
- Kosteneffectief: MiVoice Business biedt zowel on-premises als cloud-oplossingen, waardoor organisaties de meest kosteneffectieve aanpak kunnen kiezen die past bij hun specifieke behoeften en budget.
- Aanpassingsvermogen: Als een maatwerkoplossing kan MiVoice Business worden aangepast aan de unieke eisen van elke organisatie, wat de inzetbaarheid en het gebruiksgemak verbetert.
- Betrouwbaarheid: Gebouwd met robuuste technologie, biedt MiVoice Business betrouwbare en consistente prestaties, wat essentieel is voor de continuïteit van de bedrijfsvoering in grote ondernemingen.
Deze combinatie van schaalbaarheid, integratie, beveiliging en aanpassingsvermogen maakt MiVoice Business van Mitel een aantrekkelijke keuze voor grotere organisaties die op zoek zijn naar een geavanceerde en veelzijdige communicatieoplossing.

20+ jaar ervaring met Mitel
Lagarde Groep begon in 1991 als telefonie bedrijf. Na enige tijd werden we Mitel partner en verdiepten onze engineers zich in de oplossingen van Mitel (destijds oplossingen van Aastra).
Diezelfde specialisten werken nog altijd bij Lagarde Groep. We hebben een klantteam speciaal gericht op Mitel omgevingen. Voor iedere wens of vraag met betrekking tot Mitel hebben zij een oplossing.
Waar kunnen wij u mee helpen?
“Wij ervaren Lagarde als een onderdeel van onze organisatie, in hun doen, denken en handelen. Onderscheidend is Lagarde in de betrokkenheid en verantwoordelijkheid die zij tonen bij het oplossen van vraagstukken en problemen.”