Cloud telefonie

Uw Mitel telefooncentrale in de cloud

“Met Cloud telefonie bent u altijd bereikbaar, op welke locatie u ook bent

Cloud telefonie: telefooncentrale in de cloud

U belt via uw eigen netwerk via een telefooncentrale in de cloud, wat betekent dat een telefooncentrale op locatie niet meer nodig is. Hierdoor behoren investeringen, kosten voor onderhoud en gedoe rondom beveiliging tot het verleden. Daarnaast beschikt u met cloud telefonie over enorm veel functionaliteit. Benieuwd naar uw mogelijkheden? Lees verder of laat u vrijblijvend door ons informeren.

Mitel onderhoud en beheer
Mitel vast mobiele telefonie integratie

Functionaliteiten cloud telefooncentrale

Een VoIP telefooncentrale geeft u als ondernemer ontzettend veel vrijheid waar en wanneer u wilt werken. Dit komt door de standaard functionaliteiten die het internet bellen met zich mee brengt. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Koppeling mobiel met uw telefooncentrale
  • Eenvoudig doorschakelen
  • Altijd inzicht in de status van collega’s
  • Koppeling met uw crm systeem
  • Keuzemenu’s, de beller komt direct bij de juiste medewerker terecht
  • click to dial, met één muisklik belt u

Voordelen cloud telefooncentrale

Zoals eerder beschreven brengt cloud telefonie en alle mogelijkheden hiervan veel voordelen met zich mee. U kunt hierbij denken aan:

  • een betrouwbare stabiele verbinding;
  • kostenbesparende oplossing;
  • een vast bedrag per maand;
  • flexibele en schaalbare oplossing, u breidt eenvoudig uit;
  • lage investering.

Een veelgehoorde vraag die wij krijgen: “Is het mogelijk om mijn huidige nummer te behouden?” Dit is geen enkel probleem!

Voordelen Cloud telefonie

Internet telefonie

Voor een Hosted VoIP abonnement moet er een internet verbinding beschikbaar zijn. Alle telefoongesprekken zullen via uw internet abonnement verlopen, dit geeft het meest betrouwbare resultaat.

Is uw huidige verbinding geschikt voor internet telefonie? Dat controleren we uitvoering tijdens het traject. Mocht het nodig zijn, zorgen wij voor een goed internet abonnement.

“Ik ben hartstikke blij met en onder de indruk van de snelle en professionele aanpak van Lagarde! Hun team van experts heeft Amaliazorg positief bijgedragen om onze technologische infrastructuur naar een hoger niveau te tillen.”
Hans van Raaij

Contract manager ICT, Amaliazorg

“Wij ervaren Lagarde als een onderdeel van onze organisatie, in hun doen, denken en handelen. Onderscheidend is Lagarde in de betrokkenheid en verantwoordelijkheid die zij tonen bij het oplossen van vraagstukken en problemen.”

Robert

Zaandam

 

Klanten waarderen Lagarde Groep gemiddeld met een:

Referentie Lagarde Groep

Kijk voor meer reviews op
klantenvertellen >>

VoIP telefoon

Om VoIP te kunnen bellen moet u beschikken over een VoIP telefooncentrale. Als u hier niet over beschikt, kunt bij het afsluiten direct een telefooncentrale kopen. Daarnaast zijn ook telefoontoestellen nodig die voldoen aan de extra functionaliteiten, zogenaamde VoIP telefoons. Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij ook de toestellen. Zo bent u verzekerd van een goed werkende telefooncentrale.

VoIP telefoon

Referentie: Mitel bij RCN vakantieparken

Lagarde Groep en RCN vakantieparken werken al sinds 2018 intensief met elkaar samen. Lagarde Groep beheert en onderhoud de Mitel telefooncentrale.

Bastiaan Spaapen (RCN): Door de CRM-integratie komen onze gasten direct bij de juiste medewerkers uit. Daarnaast hebben we nu een Duits, Frans en Nederlands nummer. Zo zijn we vanuit alle landen met een RCN park goed bereikbaar. Benieuwd naar de samenwerking? Bekijk de video!