Mitel beheer en onderhoud
Zoekt u een partner die het beheer en/of onderhoud van uw Mitel centrale overneemt? Ontdek de mogelijkheden van Lagarde Groep als uw Mitel partner.
“Laat uw Mitel oplossing beheren en onderhouden door dé Mitel specialist in communicatie-oplossingen”
Beheer
We zien steeds vaker dat bedrijven op zoek zijn naar een partner die het beheer van de Mitel centrale overneemt. Logisch, u wilt het optimale uit uw centrale halen en optimaal bereikbaar zijn. Aan de andere kant wordt de Mitel expertise steeds schaarser.
Maak kennis met Lagarde Groep! Dé partner voor het beheer van uw Mitel telefooncentrale. Met onze expertise en ervaren specialisten kunnen we de installatie, configuratie en dagelijkse beheertaken voor u verzorgen. We bieden proactieve monitoring, snelle probleemoplossing en ondersteuning op maat.


Onderhoud Mitel centrale
Zorg voor Optimaal Functioneren
Een goed onderhouden Mitel telefooncentrale is van cruciaal belang voor een vlekkeloze communicatie binnen uw organisatie. Door regelmatig te onderhouden:
- voorkomt u storingen;
- optimaliseert u de prestaties en bereikbaarheid;
- houd u de tevredenheid van klanten en medewerkers hoog.
Werkzaamheden onderhoud Mitel telefooncentrale
- Software-updates: Deze updates bevatten vaak bugfixes, beveiligingspatches en nieuwe functies die de prestaties en veiligheid van uw systeem verbeteren.
- Proactieve monitoring: Door de prestaties van uw telefooncentrale te monitoren identificeren we potentiële voordat ze grote storingen veroorzaken. We nemen maatregelen waardoor uptime gemaximaliseerd wordt.
- Capaciteitsplanning: We schalen uw Mitel omgeving indien nodig op of om ervoor te zorgen dat het kan omgaan met een groeiend aantal gebruikers en oproepen.
- Back-up en herstel: We zorgen voor een regelmatige back-up zodat er geen gegevens verloren gaan bij een mogelijke calamiteit.

Referentie: Mitel bij RCN vakantieparken
Lagarde Groep en RCN vakantieparken werken al sinds 2018 intensief met elkaar samen. Lagarde Groep beheert en onderhoud de Mitel telefooncentrale.
Bastiaan Spaapen (RCN): Door de CRM-integratie komen onze gasten direct bij de juiste medewerkers uit. Daarnaast hebben we nu een Duits, Frans en Nederlands nummer. Zo zijn we vanuit alle landen met een RCN park goed bereikbaar. Benieuwd naar de samenwerking? Bekijk de video!
20+ jaar ervaring met Mitel
Lagarde Groep begon in 1991 als telefonie bedrijf. Na enige tijd werden we Mitel partner en verdiepten onze engineers zich in de oplossingen van Mitel (destijds oplossingen van Aastra).
Diezelfde specialisten werken nog altijd bij Lagarde Groep. We hebben een klantteam speciaal gericht op Mitel omgevingen. Voor iedere wens of vraag met betrekking tot Mitel hebben zij een oplossing.
Waar kunnen wij u mee helpen?
“Wij ervaren Lagarde als een onderdeel van onze organisatie, in hun doen, denken en handelen. Onderscheidend is Lagarde in de betrokkenheid en verantwoordelijkheid die zij tonen bij het oplossen van vraagstukken en problemen.”