Mitel Beheer & Onderhoud
Zoekt u een partner die het beheer en/of onderhoud van uw Mitel centrale overneemt? Ontdek de mogelijkheden van Lagarde Groep als uw Mitel partner.Meerdere ervaren Mitel-specialisten
20+ jaar ervaring met Mitel oplossingen
Uw eigen klantteam voor support en wensen
Beheer
We zien steeds vaker dat bedrijven op zoek zijn naar een partner die het beheer van de Mitel centrale overneemt. Logisch, u wilt het optimale uit uw centrale halen en optimaal bereikbaar zijn. Aan de andere kant wordt de Mitel expertise steeds schaarser.
Maak kennis met Lagarde Groep! Dé partner voor het beheer van uw Mitel telefooncentrale. Met onze expertise en ervaren specialisten kunnen we de installatie, configuratie en dagelijkse beheertaken voor u verzorgen. We bieden proactieve monitoring, snelle probleemoplossing en ondersteuning op maat.

Onderhoud Mitel centrale
Zorg voor Optimaal Functioneren
Een goed onderhouden Mitel telefooncentrale is van cruciaal belang voor een vlekkeloze communicatie binnen uw organisatie. Door regelmatig te onderhouden:
- voorkomen je storingen;
- optimaliseer je de prestaties en bereikbaarheid;
- hou je de tevredenheid van klanten en medewerkers hoog.


Werkzaamheden onderhoud Mitel telefooncentrale
Software-updates: Deze updates bevatten vaak bugfixes, beveiligingspatches en nieuwe functies die de prestaties en veiligheid van uw systeem verbeteren.
Proactieve monitoring: Door de prestaties van je telefooncentrale te monitoren identificeren we potentiële voordat ze grote storingen veroorzaken. We nemen maatregelen waardoor uptime gemaximaliseerd wordt.
Capaciteitsplanning: We schalen uw Mitel omgeving indien nodig op of om ervoor te zorgen dat het kan omgaan met een groeiend aantal gebruikers en oproepen.
Back-up en herstel: We zorgen voor een regelmatige back-up zodat er geen gegevens verloren gaan bij een mogelijke calamiteit.
20+ jaar ervaring met Mitel
Lagarde Groep begon in 1991 als telefonie bedrijf. Na enige tijd werden we Mitel partner en verdiepten onze engineers zich in de oplossingen van Mitel (destijds oplossingen van Aastra).
Diezelfde specialisten werken nog altijd bij Lagarde Groep. We hebben een klantteam speciaal gericht op Mitel omgevingen. Voor iedere wens of vraag met betrekking tot Mitel hebben zij een oplossing.
Waar kunnen wij u mee helpen?

“Lagarde Groep heeft ervaring met Mitel oplossingen in de meest uiteenlopende branches.”
Referenties
Mitel bij RCN vakantieparken
Lagarde Groep en RCN vakantieparken werken al sinds 2018 intensief met elkaar samen. Lagarde Groep beheert en onderhoud de Mitel telefooncentrale.
Bastiaan Spaapen (RCN): Door de CRM-integratie komen onze gasten direct bij de juiste medewerkers uit. Daarnaast hebben we nu een Duits, Frans en Nederlands nummer. Zo zijn we vanuit alle landen met een RCN park goed bereikbaar. Benieuwd naar de samenwerking? Bekijk de video!

Azora
Van headset tot camerabeveiliging, alles draait om het verbeteren van de zorg voor de cliënten.

Mitel: voor alle in- en externe telecommunicatie op een professionele manier geregeld.
“Onze ervaren Mitel specialisten informeren u graag over de mogelijkheden.”
De zekerheid van Lagarde Groep
U bent verzekerd van het hoogste service niveau. Afhankelijk van het contract houden wij uw bereikbaarheid in de gaten. Bij een calamiteit lossen wij dit op, vaak voordat u het zelf gemerkt hebt.
Veilige verbinding
Onderhoud
Support
20+ jaar ervaring met Mitel
Monitoring van uw verbinding
Vrijblijvend advies
Vul onderstaand contact formulier en ontvang een offerte op maat.
Gratis adviesgesprek
We komen graag bij u langs voor een vrijblijvend adviesgesprek over toegangscontrole en beveiliging.
❯❯ Inventarisatie
❯❯ Offerte
❯❯ Implementatie
❯❯ Service